نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
427
-
الف
+

فردا گروه سوم مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» با یکدیگر رقابت می کنند

رقابت گروه سوم مرحله 18بهترین «نواهنگ4» جمعه شب 27 دلو(بهمن) از کانال آی فیلم2 نشر می شود.

اشتراک کنندگان فصل چهارم «نواهنگ» پس از سپری نمودن مرحله 42 بهترین، در مرحله 18 بهترین وارد رقابت شده اند و تمام توانایی خود را برای ورود به مرحله بعد به کار بسته اند.

بر این اساس، قسمت نهم این برنامه در قالب گروه سوم و آخرین گروه مرحله 18 بهترین، جمعه 27 دلو (بهمن ماه) ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

«فریدون خانی»، «شایان محمدی»، «شفیق امینی»، «داوود محمدی»، «عزیز عظیمی» و «وکیل هجرت» اشتراک کنندگانی هستند که در گروه سوم مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» به رقابت خواهند پرداخت.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

لازم به یادآوری است در مرحله 18 بهترین از هر گروه دو تن با انتخاب هیات داوران و یک تن نیز با رای مردمی به مرحله 9 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر